nedjelja, 2. prosinca 2018.

Sam u kući

Slikovni rezultat za sam u kućiRedatelj: Chris Columbus

Glumci: Macaulay Culkin, Daniel Stern, Joe Pesci, John Heard, Catherine O'Hara....

Jedan mali dječak zvan Kevin ostao je sam u kući. Nakon nekog vremena dva lopova su htijeli provaliti u njegovu kuću i napasti njega. On im je radio zamke, jako opasne npr. zaledio je stepenice, na drvenu stepenicu u podrumu stavio je čavao. I druge jako opasne zamke, lopovi nisu uspijeli doći do njega. Mali Kevin pozvao je policiju i policajci su odveli lopove, a malon Kevinu je došla obitelj...

Jako volim taj film, zato što je po meni jako smiješan, poučan na neki način i zabavan. Prekrasno je božićno uređenje, film prikazuje da je obitelj na prvom mijestu. Volim ga gledati u slobodno vrijeme. I zato je meani taj film najdraži.

2 komentara:

Sam u kući

Redatelj: Chris Columbus Glumci: Macaulay Culkin , Daniel Stern , Joe Pesci , John Heard , Catherine O'Hara .... Jedan mali dječa...