petak, 30. studenoga 2018.

Hobij

Slikovni rezultat za lana urankar
KARATE
Trenutno se bavim sportom, npr. u slobodno vrijeme igram nogomet, ili sama ili sa prijateljima. Zato što je to jako zdravo, i usput zabavno. Možda nekima teško ali vrijedi. U drugom razredu sam se upisala na karate, išlo mi je jako dobro, ali nakon par godina su došli mali prvaši i drugaši pa sam se morala ispisati, zato što su bili jako bahati i bilo je jako teško s njima. Nakon karatea sam se upisala na nogomet, nogomet sam trenirala 4 godine, zbog toga što sam kao mala oduvijek napucavala loptu s nogom. Pa sam i nogometnu momčad napustila zbog škole. U školi smo dobivali jako puno zadaće, što sam viši razred to je više učenja, pa sam se zato ispisala i iz nogometa. I kao što rekoh na početku trenutno se bavim sportom. Ali kada odrastem sve više i više ću se barem pokušati baviti sportom. TO JE ZDRAVO!

Slikovni rezultat za nogomet
NOGOMET
                                                                         

Nema komentara:

Objavi komentar

Sam u kući

Redatelj: Chris Columbus Glumci: Macaulay Culkin , Daniel Stern , Joe Pesci , John Heard , Catherine O'Hara .... Jedan mali dječa...