subota, 1. prosinca 2018.

Youtube

Slikovni rezultat za youtube
Youtube
Oduvijek sam razmišljala o tome što ću postati. Od onog dana kada sam prvi put primila mobitel u ruke i počela bezveze nešto snimati, tada mi se to jako svidjelo pa sam nastavila dalje snimati. Kada narastem htijela bi postati youtuberka, uvijek sam kao mala slikala i snimala razne stvari, to je bilo jako zanimljivo ali i sada je također. Dosta često i puno gledam youtubere, jako sam ih puno gledala pa mi je sada velika želja da jednog dana postanem youtuberka. Ali ne zbog novaca i popularnosti nego da zabavim druge ljude, a i sebe. To bi htijela postati zato što je zabavno putuješ kroz svijet saznaješ neke nove stvari za koje nikada nisi čuo/la. Također ima i jako puno hejtera i jako puno onih ljudi koji bi pomogli oko bilo čega. 
                                                                                     
Slikovni rezultat za thesikrt
TheSikrt
Moj najveći uzor je TheSikrt, on je jako popularan hrvatski youtuber. On mi je uzor zato što je vrlo smiješan, zanimljiv i puno toga saznajem kroz njegove videe. I zato je moj san postati youtuberka...

Nema komentara:

Objavi komentar

Sam u kući

Redatelj: Chris Columbus Glumci: Macaulay Culkin , Daniel Stern , Joe Pesci , John Heard , Catherine O'Hara .... Jedan mali dječa...